Opcije pristupačnosti Pristupačnost
Mobilna aplikacija FKIT-a

Poštovani studenti,

Obavještavamo Vas da je izašla mobilna aplikaciju FKIT-a preko koje ćete moći jednostavnije i lakše komunicirati sa studentskom referadom. Sve što trebate napraviti je pronaći mobilnu aplikaciju FKIT-a na Google Play ili App Store platformi, instalirati ju i zatim se prijaviti putem AAI identiteta.

Mobilna aplikacija vam nudi module:

* E-referada – preko koje možete predati obrasce i zahtjeve studentske referade,

* Pitaj FKIT – gdje možete dovršiti upis u ak. god., pitati studentsku referadu sve što vas interesira i pronaći odgovore na često postavljena pitanja,

* Poveznice za Studomat, Merlin i AAI identitet.

Također Vas obavještavamo da Studentska referada od 13. rujna 2022. zaprima zahtjeve i potvrde o osiguranju ISKLJUČIVO putem mobilne aplikacije FKIT-a.

Kako to učiniti?

  1. Zahtjevi se predaju u modulu E-referada.

Nakon prijave potrebno je kliknuti na „NOVI ZAHTJEV“ i u ponudi izabrati željeni zahtjev, zatim čekati odgovor studentske referade.

  1. Potvrda o uplaćenom osiguranju šalje se preko modula Pitaj FKIT.

Nakon prijave potrebno je kliknuti na „MOJI UPITI“. Za naslov upita treba staviti Upis – Ime i Prezime – JMBAG“, napisati poruku i pod ostale dokumente priložiti potvrdu o uplati.

Zašto je potrebno poslati potvrdu o uplati osiguranja?

Student je dužan poslati navedenu potvrdu kako bi mu studentska referada završila upis u ak. god. 2022./2023.

 

Studentska referada

 

Autor: Tihana Popović
Popis obavijesti